Każda branża, każda forma działalności nie zawsze jest zależna od jej „właściciela”. Rynek jest zmienny, sprzedaż i produkt może okazać się nie przydatny lub przynosić straty a to co dziś jest „chodliwe” jutro może być już przeszłością. Szczególnie w Internecie warto się „nastawić” więc na firmy które coś sobą reprezentują. Mają produkt (może być wirtualny- w sumie przecież w Internecie wszystko jest wirtualne – pieniądze też 🙂 ), mają siedzibę oraz osoby z którymi można się spotkać i je poznać. W dużym stopniu można w ten sposób wyeliminować tzw. „błąd inwestycyjny” i spokojnie działać. 🙂

 

 

 „W nowych technologiach wspaniałe jest to, że ludzie robią z nich zupełnie inny użytek, niż planowali twórcy tych nowinek. To właśnie ta ludzka cecha leży u podstaw kreatywności społeczeństwa i innowacyjności w biznesie”.

Dołącz

Poleć ten post znajomym!

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.